asli_kerem hap geçirmiyorsa acilde aynısını damardan veriyorlar ve de oksijen bağlıyorlar iyi geliyor. Benimde migrenim var o şekilde geçiriyorum. Başka da kullanabileceğin bir ilaç yok. Hastaneye gidemem derseb bir tane daha parol al karanlıkta ve sessiz bir odada başını da eski usul bağlayıp yatarsan o da rahatlatıyor