Kızlar 13 haftalık hamileyim sürekli doktora gidip geliyorum bebekte bir sıkıntı var denilmedi hiç hatta geçen hafta bile gittim ama şimdi tekrar gittim bebegin eşi aşağıda her konuda çok dikkat et dedi moralim okadar bozuk Ki bebeğime bişey olurmu yada bu eşinin aşağıda olma durumu söz konusu ise neden şimdi söylendi bana 😥😥