Zade Kızlar dün gece çok acıktım ve bişeyler atıştırdım sonrasında Demir ilacımı aldım ve geceden beri iki mememin ortasına saplanan sanki orada bişey varmış gibi ağrım var .. Bu durumu yaşayan var mı ? Bişey yedikçe de hala batma oluyor ..
Gizemta Zade birşey yok korkma 😊.. demir ilaçların yan etkisi mide yanmasıdır mide asidi yemek borusuna kaçar ve bahsettiğiniz noktada yanma batma yapar reflü kısaca :)
Zade Gizemta Çok ciddi bir ağrı bu ama ya .. İlk defa oluyor 1 aydır kullanıyordum bişey yoktu :/ Acaba değiştirsem mi ilacı
Ikbalper Doktorum Demir ilacını gece alma reflüye sebep olabilir demişti. Bilemedim canım inşallah hemen geçer. 🤷♀️
Zade Ikbalper ahh ya hiç haberim yoktu .. Bende hep yatarken aldım 🥺 Çok teşekkürler bundan sonra sabahları alacağım 🙏🏻