Tazehamis_54 Hanımlar merhaba. Bugün hasteneye gittim ve kalp atışımızı duyduumm:) mide bulantım biraz fazla diye doktor ilaç verdi sizler kullandınız mı ?
Etzel Tazehamis_54 1 aydan fazladır çekiyorum mide bulantısı, doktorum premesis plus verdi hergün kullanmam için zencefilli içinde bolca b vitamini var. Bir de dramamine diye bulantı ilacı verdi ama bunu çok zorda kalınca kullan dedi. 2 kere kullandım zaten uyuşuk yapıyor çok insanı. çok çok kötü olmadıkça onu içmiyorum.
Tazehamis_54 Devlete gittiğimde vermiyorum önermiyorum dedi. Bugün özele gittim verince tereddütte kaldım açıkcası
Benef Ben kullanmıştım. Ama işe yaramıyor 🤣😑 bulantı dahil kusma son hız devam... 2 günde bir serum takılıyordu. Ancak öyle ranatlıyordum.
Fdm_nuur98 Tazehamis_54 bna verdi bitane kesmedi başka bsy yazdı oda kesmedi ama en son yazdığı o kdr etkili ki çok şükür bulantimi kesti hpsini değil ama kullnmdgim yada dgerlerine bakış çok iyiydi. Zararı yok dgilmi dedm olsa vermez ama işte sruyor insan yok dedi çok şükür bsyde olmadı Allah'ın izniyle
Hayathayeller Kizlarrr bizde daha yolun başındayız 8+3 ama ben çok aşırı migde bulantısı yaşıyorum ne ilaç fayda ediyor ne tuzlu şeyler yediğim ne varsa hemen çıkıyor bazen sofrada bile öğürme başlıyor ne önerirsiniz çok zorlaniyorum 😭
Hnurb Hayathayeller bana da ilaç hiç fayda etmiyordu hepsini denedim diyebilirim ancak serum yedim 1-2 gün idare ediyordu. En son acile gittiğimde doktor istersen yaparım ama önermem bu süreci biraz idare etmen lazım dedi ondan sonra dedim ölsemde artık kendime ilaç yok beynimde bitirdim ilaç aklıma getirmeyecektim ve yemin ederim 2 gün sonra kendiliğinden geçti çok şükür psikolojik miydi yoksa geçeceği mi vardı bilmiyorum. Aslında öyle mucizevi bilmediğim bir şey de söylemedi ama yapabilirken yapmadı bebeğin sağlığını düşündü yabancı biri bile yavruşumu düşünürken ben hayır yap diyemezdim ve bitti devam etse de idare edecektim bir şekilde inşallah sen de atlatırsın canım çok zor bir süreç ama geçiyor olması da çok büyük şükür sebebi 🙏🏻
Benef Hayathayeller geç oldu ama... Ancak yazabiliyorum. 2. Günün sonunda tekrar aynı hale geliyordum. Yani 48 saat ancak idare ediyordu beni. Çok zor 😑
Benef Hnurb bana da aynısını demişti. Yapmam artık diyordu doktor. Ağladım bir gün hatta. Yemek yemeyi bırakın su bile içemiyorum ne yapayım. Lütfen demiştim. Ama kendi doktorum zararı yok, bir şekilde beslenmen lazım. Serumdan başka Yapacak bir şey yok diyordu. Bir süre daha devam ettik. Bazen özele bazen devlete gidip serum işi oldu gitti.
_busra Bende dramamine,zofran,zofer kullandım. Ama bu süreci tamamen geçiren bi ilaç olmuyo. Her gün bulantıyla kusmayla geçiyodu. Ama sabredin inşallah geçicek bu günlerde 🤲