Kızlar selam. Çok yakın arkadaşım hamile 3,5 aylık. Gecen kanaması oldugu için doktora gitti acile ve bir gece yatırdılar kanaması durdu. Bugün kontrole gittiğinde plesenta (bebeğin eşi) rahim ağzını tamaemen kapatmıs. Ve sezaryen olabilirsin eğr plesantanyukarı cıkmazsa demiş. Oda çok riskli yani saatler sürebilie ameliyatın çok kan kaybedersin kan toplayan bir hastanede olmasın demiş. erken doğumda olabilir demiş. Anne için çok riskli rahmin alınmasına kadar gidiyormus. Var mı bu durumu yaşayan?