Kızlar benim bir oğlum var 2 yaşına girmek üzere, birde ikinciye hamileyim şimdi. İlk hamileliğimde hiçbişey yapmıyordum, eşimde yaptırtmıyordu çok dikkatli davranıyordum vs. Ama şimdi şartlar farklı. Ağladığında, yada sarılmak istediğinde kucağıma atlayan bi oğlum var. Çok düşkün banada, babasınada. Eşim evdeyken beni bu kadar zorlamıyor eşim daha fazla ilgilenip benim kucağıma çıkmasını falan engelliyor bi şekilde. Ama işte kardeşten, hamilelikte anlamayacak yaşta ve yapma desek de yapıyor. Mesela ben uzanırken gelip aniden karnıma atlıyor, yada gelip karnımın üstüne oturup benimle oyun oynamak istiyo eskisi gibi. Yerde yuvarlanırdık, boğuşurduk falan bu tarz oyunları çok seviyor. Birde şimdi uyurken kucağıma kapaklanması çıktı, yüzüstü şekilde kucağıma doğru uzanıyor sarılıyor. Yada kafası karnımda uyuyor. İlla karnımla temas halinde yani 😄 E gün içinde de ister istemez kucağıma alıyorum. Ama korkuyorum da ikinci bebeğimi koruyamadığımı falan düşünüyorum hep. Ağrım falan olsa hemen endişelenmeye başlıyorum. Daha hareketlerini hissetmeye başlamadım, 17.haftaya giricez. Randevuya gidip kalp atışını duyana kadar acaba bişey mi oldu diye kendi kendimi yiyorum resmen. İkinciye hamile olanlar vardır aranızda, beni bi rahatlatın ya bişey olmaz falan diyin 😔 Oğlumu da üzemiyorum, benden uzaklaşmasını istemiyorum. Öyle kalakaldım arada🙄