Hayırlısı olsun rabbim bi avazda kurtarsın inşallah bende şuan hastanedeyim 35+4 günlüğüz sancılarımız var bizim de ben karın ağrısı hissediyorum ama nst de düzenli ve güzel Sancıların dedi bebiş de küçük olduğu için serum takıldı sancı kesilsin diye inşallah bekler Kızım biraz daha 🙏