Canim 2hafta önce sezeryanla doğum yaptım mecburi ama iyiki öyle olmuş valla çok kolaydı ki bilsem hiç günlerce nasıl dogurcam diye strese girmezdim sütümde 4gune anca düzgün geldi ama ilk gunlerde az gelende bebeğini doyuruyor merak etme 1gece hastanede yatıp ertesi gün evde bebeğimle artık hep ben ilgilendim zorlanmadan