2-3 gündür gündüzleri yada akşama doğru bir uyku hali neden acaba kan ilacı kullanıyordum bulantı yaptığı için bıraktım😔 Geceleri uykumu alamıyorum da acaba ondan mıdır? Birde karnımın üstünde uyuşukluk hissi gibi bir his var hissetmiyor değilim ama karıncalanma uyuşukluk gibi bir his var başına gelen varmı?