Melikesen canım yapabileceğin en güzel şey çok fazla su içerek enfeksiyonu idrarla atmak. Ben aynı şeyi yaşadığımda doktorum sadece 1 tane toz verdi gece suya karıştırıp içmiştim onun dışında ilaç yazmamıştı, bol bol su içerek doğal yollardan idrarla atmamı söylemişti. Çok rahatsızsan yine de acile git ama kendi doktorun kadar iyi olur mu bilemem. Eğer özel hastanede muayene oluyorsan doktorunu ara ya da mesaj at bilgilendir belki sana iyi gelecek bir ilaç ismi falan verir. Ya da acilde tahlil yaptırırsın doktoruna gönderirsin sonuçlarını, ona göre sana ilaç ismi söyler.