Kızlar merhaba. Benim iki düşüğüm var. Doktorum klomen ve çatlama iğnesine başladı geçen ay olmadı bu ay da sol tarafta yumurtalıklarım olmamış sağ tarafta 2 tane olmuş dedi. Şeker hamur işinden uzak dur dedi. Zayıfım ama insilün direnci yüzünden tutmuyor olabilir dedi. Böyle bir sorunu olan var mı nasıl atlattınız?