Merhaba kizlar 23 +2 hamileyim. Dun eko cektirdim doktor gayet saglikli bir bebek hicbir sknti yok kalbinde delik var ama bu her bebekte olan bisey dedi. Kendi doktoruma sordum oda ayni seyi soyledi. Nettede arastirdim ayni sey yaziyor ama korktum. Boyle bi durum yasayan varmi?