Arkadaşlar bebek pozisyonundan dolayı bi kaç kere detaylıya girmek zorunda kalmış olan var mı?ben çarşambadan beri detaylıya giriyorum ve bugünde kalbini görmediği için pazartesi tekrar gitcem bi tek kalp kaldı inatçı çıktı oğlum hep arkadı dönük duruyor😊🤷♀️