Zambakzuzu ben 7. Haftada boş gebelik olduğunu öğrenip ilaçla keseyi attım ilk gebeliğimde dilerim seninki öyle olmaz 🙁 benim de kahverengi bi akıntım oluyordu git gide arttı yoğunlaştı, doktor artık kese çürümeye başlıyor dedi ilaçla attırdı bana keseyi. İnşallah senin için herşey yolunda gider, güzel haberler alırsın 🙏