Zeynepozgul Merhaba kızlar 41 hafta oldum açılmam henuz yok Dr pazartesi tekrar gelmemi istedi eger pazartesi de açılma olmazsa suni sancı vericek Bu arada catı muayenesini az once oldum kemık yapımın dar oldugunu söyledi doktorum
Ngovercin Zeynepozgul çatın darsa neden bu haftaya kadar beklettiler ki zaten sezeryan olur büyük ihtimal
deletedmom832 Zeynepozgul çatı muayenesi 36-37 haftadan sonra yapılıyor 41.haftan olmuş daha yeni mi yapmış çok ilginç 🤷🏻♀️