37+4teyim, iki gündür kanamayla enfeksiyon atıyorum, nişan değil dedi doktor. Dün geceden beri ise saat başı şiddetli bel ağrısı çekiyorum. En şiddetli hali 7-10dakika arasında sürüyor tamamen geçmesi ise 20-25dakikayı buluyor, yarım saat sonra ise yeni bir bel sancısı giriyor. Bu doğum belirtisi mi? Bilgisi olan var mı?