28+3 teyim. ya ağrı hissetmiyorum ama sürekli karnım sertleşiyor geceden beri minnakta durmuyor. böyle olunca korkup hastahaneye gidiyorum ama sancı çıkmıyor. bıktılar artık benden. ama rahim ağzım 27 ye falan düşüyor. dinleniyorum sürekli yatıyorum artık yatmaktan yoruldum napacağımı şaşırıyorum. ayağa kalktığım an başlıyor kasığıma inmeye. başka bi doktora gittim yalancı kasılma yaşıyorsundur bu haftalarda çok normal dedi ama bu kadar sık olması normal mi? sizde yaşıyor musunuz?