Doktorunuz öyle diyorsa doğrudur bence çünkü en ayrıntılı incelemeyi o yapıyor sonuçta. Her bünye farklı bunu unutmamak lazım. telaş yapmamak elde değil benim de oluyo arada hatta kan ile karışık, hastanede yatmam da gerekti ama sonrasında problem olmadığı söylendi çok şükür ben de iyi olmaya çalışıyorum. Psikolojimizi güzel yönlendirelim tüm güzellikler bizi bulsun, Allah herkesin yavrusunu bağışlasın inşallah 🤲🏻