İlk hamilelikse çok normal. Bir de her bebek aynı hareketliliğe sahip olmuyor. Oğlumda ilk hareketleri 21 22 de hissettim ve sadece akşamları uzanınca hissederdim Doğuma kadarda öyle devam etti şuan kız bebeğe 15 haftalık hemileyim şimdiden hissediyorum. Sen İlkse eğer 20.haftalarda bir gün hissedersin birgün hissetmezsin ama emin ol o içerde hareket ediyor. Sağlıcakla al kucağına ☺️