@Eda3357 bende 27 haftalık hamileyim böbreklerinde genişleme ve kalbinde parlaklık var dendi fetal eko çektirdim kalbini incelediler hiç bi sorun yok kapanır kendi kendine dediler ki bi kaç doktorla görüştüm kimse de sıvı alalım falan demedi. Size moral olsun diye yazıyorum üzülmeyin Rabbim şifasını versin.. ☝