Berkos Arkadaşlar geçen hafta Cuma beta 1986 idi bugün yaptım 7147 5+2 bugün .. Geçen haftadan bu zamana az artmamış mı arkadaşlar daha fazla olması gerekmiyor muydu ???😰😰😰😰
Tazegelin12 Berkos kese gozuktukten sonra zaten beta artisi yavasliyo ve keseden sonra betaya tekrar bakmiyolar doktorlar gayet iyi degeriniz stres yapmayin bos yere
ekara Berkos kese gözüktükten sonra artık gelişimine bakılır. Kan değerleriniz gebelik varmı diye bakılır gebelik olduğu anlaşıldıktan sonra bidaha bakılmaz
Neslihan22 Kese gorundukten sonra beta takip edilmez doktorunuz neden beta bakiyor hala sıkıntılı bir durum bu saatten sonra kese olcumleriyle ve bebegin olusup kalp.atislarinin olusup olusmadigiyla anlasilir
Berkos Neslihan22 keseyi doktor istemedi ben yaptırdım ne durumda diye canm. Düşük gelince bana doktora koştum. Çok şükür kese de gözüktü embriyo da. 5+2 im ama 5+1 gözüktü
Neslihan22 Berkos birsey olmaz ondan cnm ileriki haftalar bir bakarsin one.gecer gelisimi saglikla al kucagina