Ebru_cumhur 3 kilo azmiki?en az kilo 2600 sayilir.en cok 3200den yukari sayilir yani.3 kilo kime sorarsan sor herkes normaldir diyicek
3500 olanlar basitmi doguruyorlarmoki 3kiloya azdir diyorsun?gayetde normal ideal bir kilo 3 kilo.hic de az demeyin.siz annesinjz size az gele bilir belkide tombul bebekleri daha cok seviyorsunuz o uzden oyle dusunuyorsunuz.ama 3 kilo gercekten normal kilodur