Aturkk canim.oncelikle döllenme meydana gelirken senden x kocandan y krmozomu gelirse erkek olur senden yine x ve kocandn da x gelirse kız olur sittin sene de degişmez bu burda bi anlaşalim. Cnsiyet degisir mi yazmayin ürküyorum yahu. Doktor yanlis bakmis olabilir 16 da bana erkek dedi ayrintilida meger kızmış doktor yanlis bakmis yani degismedi asla sadece doktor hatasiydi. Siz boyle degisir mi degismez mi derken birinin yazsini okudum oğlana dönsün diye dua ediyorum flan dedi yaşı küçük galiba yapmayin etmeyin