Aturkk değişebilir cnm ben 4 aylıktım ilk bebeğimde , doktorum erkek demişti bir ay sonra başka doktora gitim 100% kız demişti ve kızım oldu. Şimdi 26+5 haftalık hamileyim 19 haftamda doktorum yüzde yüz kız dedi ve değişmedi yani kızım olacak, bence yüzde yüz emin olmadan belirtmeyin kimseye cinsiyeti daha belli değil deyin bence daha iyi🤷♀️