Denizz03 hepimiz aynıyız.. Ben 9.haftamda kanama yaşadım, doktorum düşük tehliken yok dedi, ama ona rağmen her kontrolümden önce stres oluyorum ki 31 haftalık olduk bile. Bana kalsa her hafta giderim doktora. Çok büyük bi sorumluluk taşıyormuşum gibi hissediyorum. Bugün çok az hareket etti, bi şey mi oldu acaba, çikolata da yedim sola da yattım ama yok, sürekli takılıyorum bi şeylere.. geçmiyor yani. Ama bazen de çok güzel sakinleştirebiliyorum kendimi. Anlayacağın yalnız değilsin🙏🏻 Ama biraz da dizginlemeye çalış kendini😘