24+3 haftalık hamileyim dün detaylı ultrasona girdim doktor plasenta yaşlanması var dedi nedenini sorduğumda da sigaralı ortamdan uzak durmamı söyledi onun haricinde herhangi bir açıklama yapmadı. Araştırdığımda da bu kadar erken zamanda yaşlanma olması riskli bir durummuş ama doktor bana hiçbir şey söylemedi. Bu durumu yaşayan var mı acaba kendi doktoruma da gidemedim henüz bayramdan sonra gitmeyi düşünüyorum