beatiful_baby27 Benimde o haftalar ağrıyordu , doktora sordum normal dedi resmen ağrıdan yürüyemiyordum sonrasında geçti , hatta ödem oldu 😭 onunla uğraşıyorum tabi herkeste olur diye birşey yok bebek büyüdükçe rahimde büyüyor ya genişliyor hazırlıyor kendini normal yani 🤚🏻