Kubracma
38 Haftalığım
Afedersiniz bende öyle
hep bir gaz çıkarma sorunuyla karşılaşıyorum.
çıkaramadığım zaman rahatsız karnım çok ağrıyor.
Çok kötü oluyor gerçekten.
Şu 1,2 günden beri sırtım ağrıyor.
Sürekli Sıcaklık basıyor. Valla son günler diye mi böyle anlamadım ama. Pazartesi günü çatı muanem var. Bakıcaz bakalım