Kızlar ben catlatma ignesi oldum ve bugün 8.günüm, adetimin de 18.günü, 25_26 günde bir adet goruyorum,şimdi ben adetime göre mi yoksa catlatma iğnesine göre mi test yapmalıyım, ne kadar erken öğrenirsem o kadar iyi olur çünkü kan pıhtılaşması var iğneye geçmemiz lazım,teşekkür ederim .