Ebru_S Selam kizlar 1 haftadir cok sidetli bi sekilde bel agrim var.. sizdede varmi? Ve dogumla bi alakasi varmi acaba?
Yasosss Ebru_S bende de var maalesef36. Haftadayım 1 haftadır falan çekiyorum çok kısıtlanıyorum yürümem falan çok kötü oldu pztsi kontrolüm var doktora sorucam İnşallah kalıcı ya da sakıncalı bir şey değildir.
GozdeMurat18 Bende de oluyor, eğer bel ağrısıyla birlikte kasık ağrısıda başlarsa doktoruna danışmalısın.
Ebru_S GozdeMurat18 GozdeMurat18 tks ederim cAnim biran önce yavrularimiza kavusuruz allajin izliyle🥰
Ebru_S Yasosss evet insallah gecici agrilardir, aynen yürümekte bile zorluyor agrilar allah yardimcimiz olsun 🤲🏻