Rzlgln534 aynen insan tereddüt ediyor ama bir sorun olsa doktor muayenede söylerdi sizede banada risk olsa onuda dile getirirdi elbette gönlünüzü ferah tutun inşallah . Rabbim korktuklarımıza uğratmasın. Bende hemen kafası aşağıda diyince ya doğarsaa diye tepki vermişim 😂😂 doktorda oo yeri geniş fırıl fırıl dönecek tabiki dedi