Rengininucuzleri Merhabalar Çağla hanıma giden Başarı hastanesinde doğum yapan arkadaşlar var mıdır acaba? 18. Haftamda doktorumu değiştirmek zorunda kaldım. Dalga Dalgıçoğlu’ndan Çağla hanıma geçiş yaptım. Bebişlerim üçüz. Beni de erken doğum kaygısı aldı. 🙁
Sumeyye_123 Bende çağla hanımda Doğum yaptım gerçekten insanı rahatlatan sürekli ilgilenen bi doktor içiniz rahat olsun bence