sibel05 36 haftalık hamileyim yürüdükçe bebeği altta hissediyorum bazen alt tarafımda sancı oluyor sizlerde yasiyormusunuz
Gulchirai sibel05 çok var ağrım bnm de 25.haftadan berı başı aşağıda bel ve kasığım fena ağryo dünde nstde sancı çıktı nışan fln gelse acıle gıtcem
Kubracma sibel05 valla ben dışarı çıktıkça yürüyorum hareketsiz kalmak daha kötü hem daha 36 haftadasn korkma
sibel05 Doktor bakti ultrasyondan kafası aşağıda dedi bir hafta önce dünde sağlık ocaginda kan tahlillerim vardı ebe ayakları aşağıda dedi o yuzden korkuyorum bide normal dogum cok istiyordum