Melosb Merhaba güzel anneler. 33.haftamdayim gecen haftaya kadar uykusuzluktan sikayet ediyordum, bu hafta itibariyle asiri halsizlik, yorgunluk ve uyku hissiyati var. Kafami kaldiramiyorum neredeyse. Sizlerde de oluyor mu? Normal bir süreç mi?
Hnfeshnn Valla ben uyanıyorum yemek yiyorum yatıyorum öyle bi uyku geliyor ki bu kadar tatlı bi uyku olamaz 😂 39. Haftam ve yaklaşık 2 3 hagtadır böyle sürekli uyuma hali var 🙄
Melosb Hnfeshnn ayni dedigin gibi uyaniyorum kahvakti yapiyorum, sanki hic uyumamisim gibi bir tatli uyku tekrar yatiyorum🤭🤭