Zade İkili testim orta riskli çıkmıştı ve nıft testini önerdi dr um .. 24. Gün sonuçları almaya gideceğim . Lütfen dua edin herşey tertemiz olsun 🥺🤲🏻
Cigdemmmm Zade insallah guzel cikar canim bende yaptirdim nifty test bir hafta sonra cikacak ama cok zorlu bir surec
Mutlulu Zade canım ne kadar tedbir amaçlıda olsa bu testlerde yanılma payı oluyor olumlu düşünelim olumlu olsun Allahım kaldıramayacağımız yük vermesin hakkınızda hayırlısı dualarım sizinle bizi habersiz bırakma ama🙏🙏
Smyrpd Zade rabbim yüzünüzü güldürsün, temiz çıksın inşallah 🙏 biz de yaptırdık bekliyoruz bakalım bir hafta sonra gelecek, Allah hepimizin bebişlerine sağlık sıhhat versin 🙏
35ilknur35 Zade iyi düşün iyi olsun Bol bol dua et herşey Allahtan Canım inşaAllah hiç bir problem olmaz ama bazen böyle yanlış çıkabiliyor çok takma kafaya
sevval55 Aynı sürecten bende geçiyorum içinizi ferah tutun kötü cıkmicak allahın izniyle🙏🏻 Haberdar ederseniz sevinirim banada umut olarak...
Zade sevval55 Haber veririm tabi ki .. inşalalh Rabbim hepimizin bebeklerini sağlıkla sıkıntısız bir şekilde kucağımıza almayı nasip eylesin 🤲🏻
Zade sevval55 Bizim sonuçlar hala çıkmamış maalesef .. Cihaz bozukmuş anca hafta çıkar diyor sonuçlar .. o da kesin degil 🤦🏼♀️
Zade sevval55 Çok şükür bizim nifty testinin sonucunu aldık hepsi düşük risk çıkmış darısı inşallah sizin başınıza 🤲🏻🧡☺️
Zade Cigdemmmm Evet cidden zor .. Beklemek beklerken ne olacak acaba die düşünmekten insan kendini yiyor .. Allah hepimize yardım etsin
Zade Cburc Bu test için % 1 lik bir yanılma payı diyor dr lar .. 😐 O yüzden bu kadar tedirginim aslında
Zade Mutlulu Testimizin sonucu daha çıkmamış maalesef .. Cihaz bozuk diyor dr .. anca haftaya Pazartesi çıkabilir dedi 🤦🏼♀️
Zade Mutlulu Çok şükür testimizin sonucunu aldık ☺️ Herşey düşük risk çıkmış inşalalh darısı bütün bekleyenlerin başına 🧡☺️
Cigdemmmm Zade amin insallah sonuclar neden bu kadar uzun surdu sizin bize 10gun dediler ama umarim uzamaz