Gamze85 Canım heveslendirmek istemem ama evet bunlar hamilelik belirtileri olabiliyor. Şöyle de bişey var bebek istediğiniz için bütün semptonları bebege baglıyosunuz ve regl oldugunuz zaman büyük üzüntü yasanıyor. Bence gününüzü bekleyin geçerse şayet 2. 3 gün sonra test yapın. Gönlünüze göre olsun inşallah