Evet arkadaslarim bende yavruma kavustum❣️ Bir Gün önceden normal bir sekil de ise gidip aksam 9 da eve geldim..
sabah 05:45 de Herzaman ki gibi uyandim.. (bacak kas cekilmem vardi Herzaman)
kaktigim gibi sanki cisimi yapmis gibi hissetim..
allahim dedim.. altina mi yaptin acaba Cagla .. neyse pek inanamadim tualette gidip normal idrarimi yaptim affedersiniz.. ayaga kalktigim gibi bir bardak su bosaldiii..
Soktaydimmm.. bu idrar degildi!! Evet benim SUYUM PATLAMISDI..
aglamaya basladim benim icin Daha cok erkendi .. Daha 4 haftasi vArdi... apar topar hastaneye gittik esimle ..
agrim sizim yoktu kesinlikle.. Doktor muayene etti 2cm acilmam vardi .. Doktor malesef bebege acil sezeryana Yarin alicagiz dedi .. Panik oldum cunku cok su kaybetmisdm.. Yarina kadar bu su yeter dedi doktorum..
neyse yatisim yapildiii... her 3 dakkikada bi dogum sancilarim basladiii.. kivranmaya basladm cok cok kotüydü.. 1 Bucuk Saat sonra yine doktorum geldi .. yine altan bir muayene yapildi ve nst cekildi .. hem sanci cikiyor hemde acikligim 6cm olmussss !!!! Resmen normal doguruyordum..
hemen ameliyathaneyi aradi hazirlayin dedi doktorum ... acil sezeryana aliyoruz dedi..
ameliyathanede epidural veriLdi malesef .. doktorum orda bana bagiriyoolr canim sakinnnn ikinmaaaa Cagla sakin ikinmaaaa Cagla Yoksa bebek gelir .. hemen aliyorummm dedi .. ikinmama gibi bir sansimda yoktu.. Cunku coook agrim vardii.. 🤢
epidural de cok kotu gecti benim nefes alamadim.. genel anasteziyi kesinlikle tavsiye ediyorum.. ki Herzaman genel istemisdim Ben.. Ama doktorum acil oldugu icin onaylamadi..
bebegim 1 gunluk kuveze girdi.. gelisimi cok iyi oldugu icin yeterli buldu..
48 cm
2600 Kilo dogru ASLANIMIZ 💙🙏🏽
Suanda evdeyiz.. allahim herkese kolay dogumlar nasip ettsin insallah 💙