Kovaburcu Merhaba ayaklarda uyuşma olurdu şuan ellerimde var gebelik şekeri olabilirmi ödem var belli ellerim şiş şiş nasıl beslenmeliyim bir yerde hata yapıyorm gebelik şekeri nasıl birşey ?
derinmilatuncay Kovaburcu gebelik şekeri olabilir.şiş ve ödem varsa tiroid ve idrar yolu enfeksiyonu da olabilir.baktırın derim
2lokummannesiii Kovaburcu tamam canım mutlaka yaptır yükleme. Belki yoktur ama için rahat eder. Tatlı şeylerden uzak dur bakalım bir de karbonhidratlardan