Merhaba 2 hafta önce sezeryan ile ikinci doğumumu yaptım. Ilkinden daha iyi toparladim derken 4 gün önce sezeryan yerinin sol köşesine ağrı girdi birkaç saat sonra da o köşede serçe parmağı kadar şişlik olduğunu farkettim. Sert degil renk vs herşey normal. Sadece o kısımda ağrı var özellikle yürürken. Doktoruma yazdim Kesi hatti boyunca cilt alti nedbe dokusunun sisligi gorulur erken donemde normaldir
Bir de kesinin uc noktalarinda icerden batma hissi olur o da normaldir
Yine de sıkıntı dusunuyorsaniz gelin bakayim
Ama problem beklemiyorum dedi. Birkac gün daha bekleyip gidicem ama aranızda hiç bu durumu yaşayan oldu mu tecrübenizi merak ediyorum. Endişemi doktora gidene kadar hafifletmek adına en azından 😪