Herkese selam kızlar öncelikle belirtmek isterim doğum yapali4gun oldu ve happy mom uygulaması bianda bozuldu gbi bsy oldu, ayarları kaçmış otuzdan uygulamada 39+4gozukuyor, sizlere doğum hikayemi yazmak istedim. 40+0da pazrtsi GNU agrisz bi şekilde hastaneye yatişim yapıldı. Çünkü doktorun ogune yatış vermişti.sabah 6:00da yatişm oldu.iyi güzel bana onluk terlikvs. Getirdiler giydim sonra suni sancı taktılar doğumum normal gözüküyordu. Saat2ye kadar,sonra hemşire gelip suyymu patlattı açıklık derken 3 cm di acilmam,ağrılar arttıkça daha da bi canım yanıyordu, kasılmalar düzenliydi.taki suyumu patlatana kadar.meğer bizim oğlan kakasnı yapmış ve suyun rengi yesilmiş, ben tabi görmüyorumm.sonra hemen doktorun geldi ,durumu anlattı çok sakin bi şekilde,bebeğimiz kakasnı yapma bu durum çok riskli dedi seni acil sezeryana almm lazim dedi yavrumu riske atamazdm tamm dedim.ve bni hazırladılar, ameliyayhaneye girdigimle hemen oğluma kavusmam bir oldu. Doktorun bebeğinin sesini duyuyomusun dedi yanıma gelip evet dedim,o an getirdiler dünya benim oldu canm oğlumun miss kokusunu içime çektim ,ben çok diretiyordum kızlar normal doğum diye diye hayirlsni istemek lazim aklmda yokken sezeryana alindim,Çok şükür oğlum iyi ben iyyim. Dikişleri sorarsanız gün gittikçe daha da iyiye gidiyor,maşallah sütümde iyi,allah herkese hayırlı doğumlar versin. Ayrıca hiç korkmayin derim, biraz ayaklarım şiş kaldı ,serumlarin ödemelerin sebebiyle ayaklarimi uzatiyorum bolca,dün kontrol vardı sezeryan bandını açıp pansumanim oldu doktora sormuştum,normal mi diye o söyledi. Fazla uzun olduysa kusura bakmayın kızlar Rabbim sizlerinde hayırlı biseklde yavrularnzı kucagnza almayı nasip etsin. Sorularniz varsa sorabilirsniz. Elimden geldiğince yazmaya çalışrım inşallah.