Ozgdnc Merhaba arkadaşlar. 8 haftalık ikizlere gebeyim. Uykumda elimde olmadan yüzüstü ve sırtüstü yatıyorum. Bu dönemlerde bir zararı olur mu? Siz nasıl engelliyorsunuz bu durumu 😔
Aysemlg Ozgdnc onlar daha çok küçük annesi istediğin gibi yatabilirsin. Ben kendımı alıştırmak için sola yattım hep keşke yapmasaymışım solum çürüdü resmen😅 şimdide biri soldan biri sağdan vuruyo çoğu zaman uyumuyom desem yeridir
R_Arslan Ozgdnc daha cok kucukler suan yat istedigin gibi 12 den sonra zir yatarsin 15te mevburen soluna veya sagina yatmaya baslarsin tadini cikar🤗
rukiye-02 Ozgdnc 20. Haftaya kadar nasıl istersen yat demişti doktor ikizlerde durum farklı MK bilmem
zynpgdkl Ozgdnc daha çok küçük haftanız istediğiniz gibi uyuyabilirsiniz.. ama alışmak için ben hep soluma sağıma yattım sizde alışmak için yatabilirsiniz..
Yaseminofficial Bende 8.haftadayım,yüz üstü yatiyorum cocuklugumdan beri öyle başka türlü yatamam,bi sertlik hissediyorum ama yinede öyle yatmaktan vazgecemiyorum,henüz küçük olduğu için bir sorun olacağını sanmiyorum😊
Ozgdnc Hiç farkında olmadan yapıyorum bunu uyku sırasında. Uyandığımda farkediyorum. Şimdilik tadını cikarayim o zaman. Yakın zamanda bugunleri özleyeceğim desenize ,🥰
zynpgdkl Ozgdnc hele hafta ilerleyince o bel agrıları sırtüstü yatmayınca geçmiyor 2 dakika yatayım diyorum bu defa içim rahat etmiyor bişey olur mu diye☺️
alyavetuna Ozgdnc 22 haftaligim göbeğim çıktı normalde tam yüz Üstü yatardım şimdi yüz Üstü yatiyorum ama sağ dizimle kenardan biraz hava da bırakıyorum göbeğimi. Doktorum yüzüstü yatabiliyorsan yat diye gülmüştü artık çocuğa bişey olmuyor ama karnımız içine çökünce ciğerlerinize sıkışıyor nefes alamiyorsunuz🤣 onun dışında sağ sol sırtüstü yatiyorum doktor önemli olan senin konforun nasıl rahatsan öyle yat diyor ama tani geçen çok tuvalete kalkıyorum yürümüş oluyorum haliyle kan akışı hızlanmış oluyor yani. Gece kalkmafigim zaman sırtüstü uyuduysam eğer sabah belim ve bacaklarım uyuşmuş oluyo😅 dahaçok küçük bebislrr nasıl rahatsan öyle yat bence doktoruna da sor tabi bize uyma.🤣🤣🙈🙈
nilaylaylaylay Haftaya kadar istediğim gibi yattım canım. Sonra istesende yatamıyorsun karın şiştiği için. Rahat ol yani
Mlssa Ozgdnc Tadını cıkar cankm istediğin gibi yatabilirsin şuan.Karnın büyümeyr başlayınca zaten doktorun da uyarır seni yatış konusunda anca o zmanlar yan yatarsın☺️
Ozgekrmn Ozgdnc Olmaz canım ama dikkat et. 33 haftadayım sağa yatmaya yeni başladım. Sağa ve sola yatmak sıkıntı değil