Öncelikle herkes hamilelik sürecini çok iyi geçirsin. Ikili test için istanbulda gittiğin özel bir hastanede ultrasonda herşey yolundaydı.burun kemiği ve ense kalınlığı normal çıkmıştı.kan testi sonucunu almaya gittiğimde (gayet hiç bireyden habersiz) doktor risk grubunda olduğumu söyledi ve amimosentez
Veya genetik test önerdiklerini söylediler.ben panoroma testi yaptırdım. 10 iş günü bekledikten sonra sonuç no results geldi .normalde yani testi olan bu teşrin doğruluk oranı %99.9 denmişti. Ben daha öncesinde bilgimin olmadığı bu %1 lık kısıma girmiştim ve kanımda yeterli fetüs fraksiyonu bulunamadığı için bir sonuç gelmedi ve tekrar kan örneği gönderme min gereksiz olduğunu yazmislardi(test amerika da oluyor) böyle bi sonuç almak inanılmaz kötü hissetmeme neden oldu .ingilizce kaynaklardan arastirdigima gore bu durum annenin ve bebegin dna sinin çok benzerliği yada aşırı kilo akraba evliliği gibi durumlarda bu tarz sonuçsuz sonucu geliyormuş. Daha sonra başka bir özel hastanede gitigim doktor amimosentez olmam gerektiğini tekrar gen testinin de ise yaramiycagini söyledi.. 2li teste 1/216 çıkmıştı oran .bu oran bebegin aminosentezde düşük olması ihtimalinden dha düşük bir ihtimal olmasına rağmen doktor ısrarla amimosentez önerdi. Daha sonra internette nutty test genoks u gördüm. Eve gelip kan aldılar ve ben tekrardan farklı bir gen testi yaptırmak istedim amimosentez yerine.tekrar bir 10 iş gününden sonra yine aynı sonuç geldi malesef. Kanımda bebegin dna sina rastlanmadığı yada az olduğu için bi yani testide sonuçsuz kaldı ve bu yani testlerine 13+1 de başlamışken zaman hızla ilerliyordu ve ben 19+3 olmuştum.bu uzun zaman yıpranmak için çok uzun .bisey olmadığına emindim ama bu bilgiler bukadar doktorun dediği sonradan yok 2.ayimda şunu içmiştim ondan mi öğrenene kadar folik asid ı etkin kullanmadım indan mi kedi sevdim köpek sevdim.... insanın aklına herşey geliyor. Testin sonucu geldi ve şükürler olsun risksiz grubta çıktım. Allah herkese yaşatsın bu duyguyu. Çok zorlu bi süreç . Amimosentez son çare belkide o kadar koti bi yöntem değil ama ben hep kortum. Tavsiyem 2 li testi mutlaka hem ozelde hem devlet hastanesinde yaptırılması aynı anda.herkese mutlu surecler