Esra1677 Arkadaslar size sorum olucak ben medicana hastanesine gidiyorum bebek yogun bakim ucreti odeniyormu yoksa devletmi karsiliyor bilgisi olan varmi
Sahreyldrm Esra1677 hiçbir hastane yenidoğan yoğun bakıma para almıyor diye biliyorum kızım 5 gün devlette 23 gün özelde yattı ücret talep etmediler