Dambik Kızlar bi sorum vardı. Medipolde sezaryen sonrası kum torbası konuyor mu karin bölgesine? Orda doğum yapanlar yazabilirler mi
Ayselicious Dambik koşuyolunda koyulmuyor canım ablam orda doğum yaptı 2.kez sezeryan ikisinde de koyulmadı
Begonia Dambik Ben de Çamlıca Medipol’ü düşünüyorum sezaryen doğum için. Gebelik takibinizi de orada mı yaptırdınız acaba? Memnun olduğunuz doktor varsa önerir misiniz?
Dambik Begonia evet oradayım kadriye hanıma devam ediyorum. Hamileliğin başlarında sedef ve elif hanıma da muayene olmuştum. Kadriye hanımı tavsiye ederim ama muayeneleri başlara göre kısa sürüyor çünkü hastane çok kalabalıklaştı.