esraes Kızlar çatlamamak adına gebelikte ne önlemler alıyorsunuz karın şişmeden nemlendirmeye başlayın deniliyor doğrumu acaba ☺️ Sizler neler sürdünüz tecrubelerinizi paylaşırmısımız🙈
Dmlakkayaa esraes ben bebe yağı kullanıyorum :) daha 17+5 henüz çatlak Yok inşallah ilerde de olmaz 🥰
sevval55 esraes hindistan cevizi yağı alıcam katı halde oluyor vazelin gibi sıcaklıgınızla sıvılasıyor en dogalı o ve mis gibi annem guzellik uzmanı oda kesinlikle onu kullan diyor zaten bende bu ay baslicam☺️
Aysll esraes bn daha 15 haftalıkken başladım nemlendirmeye canım badem yağı ve bebe yağı kullandım şu an 32+6 haftalığım tek çatlak bile yok çok şükür 🤲🏻🥰
esraes Humakusuohh çok şükür inşalllh çatlamazsın hiç kuzum ama aynen hindistan cevizi benimde aklımda
espalp esraes bunun kremi falan yok bence. 12.haftadan beri sürmediğim şey yok hiç aksatmadım. 27’de çatladı. Şu an 31’de durum berbat
R_Arslan esraes catlak hakkinda birsuru post var neden surekli yeni post aciyorsunuz. Önceki postlari incelemeni tavsiye ederim.
AYsegulusal esraes karnım çıkmaya başladığından beri orjinal zeytinyağı sürüyorum bi şişe de badem yağı sürdüm ama o tüylenme yaptı sürme sen bol bol da şu içmeye çalışıyprum 35 haftalık oldum çizik yok inşallah Son dk da da olmaz bakalım kimyasal ürünlere gerek yok zeytinyağı en iyisi
AYsegulusal esraes karnım çıkmaya başladığından beri orjinal zeytinyağı sürüyorum bi şişe de badem yağı sürdüm ama o tüylenme yaptı sürme sen bol bol da şu içmeye çalışıyprum 35 haftalık oldum çizik yok inşallah Son dk da da olmaz bakalım kimyasal ürünlere gerek yok zeytinyağı en iyisi
Cansn esraes bebe yağı ve lierac kullandım bütün gebelik boyunca. Son güne kadar tek çatlağım olmadı. Ama ıkınırken öylemi 🤦🏼♀️ tırnak kadar 4 çatlağım oldu çok şaşırdım kimisinin de öyle olurmuş. Doğuma girerkende yağlanın kızlar 😁
cansuuhakann esraes 35.haftamdayım. Bu haftaya kadar zerre bişey yoktu. Dün çocuk çok kasıldı toparlandı karnım davul gibi oldu. Sabah bir kalktım çatlamışım. Alt karın bölgem komple çatlak.
Yessimy Genetikle alakalı bazen ne yapsan boş bazen de hiçbir şey yapmasan bile hoş 😕 benim derim o kadar ince ki çok kilo almasam da kalçalarım çok çatladı duştan çıkarken sürüyorum bebe yağını güzel nemlendiriyor
Metdil21 7haftaydim tatlı badem yağı sürmeye başladım bebe yağı ile birlikte suan 33+3um ve 1 çatlağım yok cok sukur inşallahta catlamaz
Gurbet_kusu esraes ne surersen sur eğer catlayacaksan catliyosun ama belki azaltabilirsin çatlamayi. Mesela ben 32den sonra aniden çatlamaya basladim
zehradem esraes Aynı sefa balmi kullandım hamileliğin 2.ayından itibaren şu an 28 haftalığım henüz çatlamadım inşallah çatlamam 😊
Mamiel esraes canım krem merhem hikaye bana göre. Ben hicbir şey kullanmadım bi tanecik çatlağım olmadi. Dogum yapali da 9 gün oldu.