Seymasezer Kızlar ben sabah 5 te kalkıyorum aksam 6 da evde oluyorum. Çok uzun süre ayakta duruyorum işim her ne kadar çok ağır olmasada. Acaba bi sorun teşkil eder mi?
sevval55 Seymasezer ayaklarınızın şişmesi vb sorunlar olur birde benim ayakta kalınca başım dönüyor mesela🙏🏻 Çalıştığınız yerle konusup size baska bir pozisyon yada biraz anlayıslı olmalarını rica edebilirsiniz