elifokka Geceden beri belim ağrıyor uyuyabildm ama çok sık kalktım ne tarafa dönsem ağrı defam etti ve hala ediyor sancı mı acaba 37+6 haftalığım
Mucizem00 Minnakanne61 hiç geçmiyorsa şiddetli agrıyorsa Doğum sancısı ama Ağrı kaldırdıgında insanın beli Agrır hafifce böyle o Doğuma hazırlık sancıları