34.haftaya kadar kilo alımı ileride giden iri beklenen bebeğim 3haftadır kilo almıyor. Benim kendi kilo alımım hep az oldu onunla ilgisi olabilir mi diye,yemeği abartıp ciddi olarak son 2haftada 3kg aldım. yürüyüş yapardım bıraktım.Ancak kilo alımı hala yok.şu anda doktorumun söylediği sadece 1hafta geriden gelmeye başladı daha da gerileme olacak bu gidişle. Doktorum şu anda almayalım sancı yok,aminyon sıvısı normal,kilo ve boy durdu ama ciğer gelişimi için 38bitene kadar bekleyelim dedi.Benim için kilo dert değil zayıf doğabilir ancak bu bir anda gelişimin durması normal mi? Başına gelen var mı? Yarın perinatologa randevu aldım ama burada da sormak istedim.