Bende ilk gebeliğimde düşük yaşadım ama onda göğüslerimde şişkinlik felan hissetmemiştim ama şimdi tekrar hamileyim göğüsleri inanılmaz şişti hassaslaştı ve çok acıyor canım herkeste öyle oluyor sanırım Rabbim sana tekrar bu güzelliği tattırsın inşallah