AlperNural Merhaba kizlar..30+4 haftaligim karnimda belimde bacagimda adet agrisi gibi agrilar oluyo..Dun ulturasina gitmiwdim herwey normaldi..3.4 gun oncede boyle agrilarim vardi..Sizce normal mi bu agrilar ????
RabiaMm AlperNural ben de 32+2 yim canım. 2 gün önce doktora gittim herşey yolunda dedi ama doktordan sonra zaman zaman benim de Kasıklarımdan bacağıma doğru ağrı giriyordu muayenede bi sıkıntı çıkmadığı için sorun yapmadım bakalım☺️
burcak01 Bende 30 haftalıgım bendede aynı şekilde adet sancısı gibi ağrı oldu 2 3 gündür anlayamadım sorun olurmu acaba
Gulsahhatuun Bende de vardı doktor normal bu zamanlar da olur önemli olan sürekli olup olmaması günde 4-5 normal ama uzun sürer daimi olursa gel dedi . Kasılmalar için de gün de 10-15 normal dedi (bebeğin toplanması falan gibi )